ЧОМУ ДУХИ "СЛУХАЮТЬ", А НЕ "НЮХАЮТЬ"?

Від куди ж взялася ця дивна термінологія, чому в парфумерії почали запахи саме слухати? Давайте розбиратися.


У 1857 році хімік Джордж Пієсса в своїй роботі "Мистецтво парфумерії" пробував розташувати основні ароматичні екстракти в звукові ряди. З тих пір парфумери стали створювати свої ароматичні шедеври за принципом музичного твору: з нот і акордів.

А в словнику Даля слово "нюхати" - це намагатися ПОЧУТИ запах носом.


Усі знають, що практично у всіх сучасних парфумів присутні 3 акорда:

• верхній акорд або верхні ноти

• середній акорд або ноти серця

• і нижній акорд або базові ноти


Разом вони формують аромат, який, як і музична симфонія, грає і розвивається в часі.

Ось тому дорогі парфумерні бренди стали використовувати термін "слухати" духи, тому що "нюхати" виявилося якимось непристойним ділом для їх оцінки.


Автор статті Olya Whites