Блог

ЧОМУ ДУХИ "СЛУХАЮТЬ", А НЕ "НЮХАЮТЬ"?

Від куди ж взялася ця дивна термінологія, чому в парфумерії почали запахи саме слухати? Давайте розбиратися.


У 1857 році хімік Джордж Пієсса в своїй роботі "Мистецтво парфумерії" пробував розташувати основні ароматичні екстракти в звукові ряди. З тих пір парфумери стали створювати свої ароматичні шедеври за принципом музичного твору: з нот і акордів.

А в словнику Даля слово "нюхати" - це намагатися ПОЧУТИ запах носом.


Усі знають, що практично у всіх сучасних парфумів присутні 3 акорда:

• верхній акорд або верхні ноти

• середній акорд або ноти серця

• і нижній акорд або базові ноти


Разом вони формують аромат, який, як і музична симфонія, грає і розвивається в часі.

Ось тому дорогі парфумерні бренди стали використовувати термін "слухати" духи, тому що "нюхати" виявилося якимось непристойним ділом для їх оцінки.


Автор статті Olya Whites


ЩО ТАКЕ ТЕСТЕР?

Тестер - це демонстраційний варіант аромату, відмінною рисою якого є нескладна упаковка або взагалі її відсутність. Також тестера іноді можуть бути без дизайнерської кришечки. З точки зору вмісту флакона відмінностей від товару у звичайній упаковці немає.


На багатьох тестерах зазначено, що він не призначений для продажу, однак вони продаються в багатьох магазинах. Це пояснюється тим, що з появою інтернет-магазинів парфумерії, тестери стали самостійним товаром для покупців, які не хочуть переплачувати за красиву дизайнерську упаковку.


Вміст тестера цілком і повністю відповідає тому аромату, для якого він був випущений. Інакше тестери втратили б свій сенс. Тільки уявіть: ви послухали аромат в магазині та вирішили його купити. Приходите додому, наносите парфум, а він відрізняється від того аромату, який ви тестували. Погодьтеся, ну навіщо ці скандали виробнику, так і самому магазину теж.


Также є думка, що тестера можуть використовуватися продавцями і вони неповні. Не знаю, хто це придумав і хто це бачив. Адже весь товар інтернет-магазинів зазвичай знаходиться на складі і у менеджерів-продавців туди немає доступу.

Сподіваюсь, що цей пост відповів на ваші основні питання і зміг розвіяти всі сумніви. Так, якщо не бажаєте переплачувати за упаковку, можете сміливо замовляти тестер.


Автор статті Olya Whites


СКІЛЬКИ АРОМАТІВ ПОВИННО БУТИ В АРСЕНАЛІ У ЖІНКИ?

Як ви вважаєте?

А) одного досить

Б) можна парочку для зміни

В) три-чотири і вистачить

Г) чим більше тим краще

Можливо, ви зміните свою думку, прочитавши інформацію нижче.

В ході дискусій, думка наших жінок розділилося на два табори: одні вважають, що мати більше двох ароматів, нібито, моветон. Інші впевнені, що парфумів має бути багато, під настрій, під плаття, під час доби, загорніть, та побільше.

Фахівці з The Fragrance Foundation впевнені, що повинно бути мінімум 4 (зелений, східний, квітковий і шипровий) ароматів, ідеально охоплюючи цим все групи парфумів. Але питання тут в тому, що ж робити, якщо якась із цих груп не подобається людині. Тому цей момент ми мабуть упустимо.

Як на мене, ідеальне поєднання складається з наступних ароматів:

- один повсякденний

- другий святковий

- третій для роботи

- четвертий для відпочинку

- і трохи чогось незвичайного або вінтажного в житті теж не завадить, як п'ятий парфум.


Автор статті Olya Whites



ПРАВИЛА, ЯКІ ДОТИМУЮТЬСЯ ПРИ ВИБОРІ АРОМАТІВ

Ваш парфум - це аксесуар, який видно не так явно, як Вашу сумочку, годинник або прикраси, але розповість про Вас набагато більше як про особистість.


Раніше вважалося престижним мати один аромат, який би асоціювався у людей з Вами, але зараз правила хорошого тону рекомендують мати кілька улюблених парфумів і використовувати їх в залежності від місця та обставин.


Безглуздо, наприклад, надягати вечірнє плаття, вирушаючи на тренування або вибирати спортивний костюм, плануючи відвідати вечірку. Тому до вибору парфумів варто також підходити ретельно.


Отже, при виборі аромату слід врахувати такі особливості:

  • привід і місце
  • образ, який хочете відтворити і Ваш настрій
  • час доби
  • пора року


Вірно підібраний аромат вигідно підкреслить Ваш образ, як і навпаки, якщо надітий недоречно - він підірве Ваш імідж.


Далі з цього можна виділити кілька основних класифікацій ароматів:


✔️ Аромати для роботи

✔️ Аромати на кожен день

✔️ Спортивні аромати (зверніть увагу, ніколи не користуйтеся парфумами при відвідуванні спортзалу, тут мається на увазі вело-прогулянки, пікнік з друзями, корпоратив на природі і т.д.)

✔️ Вечірні аромати

✔️ Домашні аромати


Дотримуйтесь правил дрес-коду не тільки в одязі, але й при виборі ароматів.

І пам'ятайте, парфум - це одяг, який не знімають!

 

Автор статті Olya Whites


.



ПРО ТЕРМІН ПРИДАТНОСТІ ПАРФЮМЕРІЇ

Придатність духів для особистого використання залежить не стільки від терміну придатностівказаного на упаковціскільки від умов зберігання флакона.

Таквиробник вказує термін придатностіале він за великим рахунком, не важливийякщо зберігати духи правильноАдже існують "вінтажні" духифактично давно простроченіале придатні до використання, такіщо активно скуповуються колекціонерами і не лишеА ось неправильне зберігання духів може привести навіть до скорочення їх служби.


Парфюм як можна довше збереже свої ароматичні властивості при дотриманні наступних умов зберігання:

- Щільно закривайте флакон духів і не залишайте його відкритим надовго.
- Зберігайте флакон в захищеному від сонячних променів місці.
- Зберігайте духи чимдалі від прямих джерел тепла (камінів, батарей, гарячих труб).
- Не зберігайте духи в холодильнику і/або у ванній кімнаті.
- Не піддайте духи вібрації. Не струшуйте флакон перед нанесенням і намагайтесь не носити духи з собою, не возити їх в автомобілі, і не зберігайте у висувних полицях. Зайва і часта вібрація складу усередині флакона може негативно відбитися на звучанні.


Автор статті Olya Whites

КУПІВЛЯ ПАРФЮМА НАОСЛІП. ПРАВИЛА БЕЗ РИЗИКІВ

Звичайно в ідеалі протестувати аромат перед купівлею великого флакона (у цьому вам допоможе розпив). Але якщо немає такої можливості або ви принципово проти усього цьогоє декілька правил.

Щодо менето я чітко розібралася з цим питанням і тепер купівля наосліп мене завжди радуєДілюся правилами такої купівліЯ їх вивела з особистого досвіду

1️. Ясно усвідомитищо ви готові до такої купівліПрийняти як даність думкущо наосліп куплений аромат буде для вас сюрпризом.

2️. Бути готовою до нового досвідуЦе означаєщо усередині себе ви відчуваєте щире бажання спробувати щось раніше незвідане.

3️. Щиро бажати подружитися з новим "другом"зрозуміти його характер і не судити з першого "вдиху"Адже з ароматами як з людьми - часто перше враження оманливе.

Купівля наосліп не для васякщо:
- Вас долають сумніву в необхідності купівлі.
- Ви налаштовані скептично.
- Не відчуваєте готовності до нових відкриттів - в голові крутяться думки про альтернативну купівлю з серії догляду/одягу/хоббі і так далі.

Просто подумайте про ці пункти абсолютно серйозно і тоді нові аромати радуватимуть вас завжди, як мене.

Автор статті Olya Whites


"ПЕРЕСТАНЬ ЦИМ ДУШИТИСЯ!"

Давайте поговоримо про те, що робити, якщо вашому чоловікові не подобається парфум, яким ви користуєтеся, а для вас він "люблю не можу". ⠀ Ну, перш за все потрібно уточнити, що саме його дратує і переконатися, що це не заскок, маніпуляція або просто з шкідливості, типу занадто зухвало, сексуально і т.д. ⠀ Також часто буває, що справа не в самому парфумі, а саме в його дозуванні. Можливо для вашого обранця аромат занадто солодкий або задушливий. В цьому випадку знижуємо кількість пшиків до одного.


Якщо ж у чоловіка категоричне відторгнення, він відчуває навіть мікродозу вашого аромату, то виходів тільки два - не використовувати цей парфум, коли ви разом або пошукати для себе щось інше, щоб влаштовувало вас обох. Міняти свою кохану людину я б все таки не радила, бо хорошого чоловіка знайти складніше, ніж хороший аромат.

Шукаємо з допомогою відливантів методом перебора и тестуємо-тестуємо-тестуємо...

Дівчата, дуже хочу, щоб ви не боялися піти від свого вже звичного парфуму, тому що уявіть яка величезна кількість вами ще не виявлена і не спробувана. Серед мільйона інших ароматних варіантів, ви точно знайдете ті екземпляри, які будуть радувати вас обох!


Автор статті Olya Whites


ПИТИ БУДЕШ? АБО ЩО ТАКЕ РОЗПИВ?

Багато, коли бачать слово "розпив" відразу хочуть мене виправити, мовляв дівчина, у вас помилка, тут напевно "розлив" повинен бути. Але ні, розливають наливну парфумерію на ринках, або пиво з квасом з бочок, а оригінальні аромати розпивають. Розпив - це коли береться один флакон духів і ділиться між зацікавленою групою осіб. Тобто я шприцом набираю з цього флакона аромат і переливаю його по пробникам. Це відмінна можливість спробувати духи в обсязі 3, 5 і 10 мл.


Чому варто купувати розпив? Напевно найголовніша причина - це доступність! Адже набагато дешевше купити невелику ємність, ніж великий повнорозмірний флакон.


Друга причина, це затест перед покупкою цілого флакона, що я дуже рекомендую. Якщо ви плануєте купити дорогий аромат, але сумніваєтеся, чи підійде він вам - розпив це відмінне рішення! Ще розпив підійде тим, хто любить часто міняти аромати або кому вони швидко набридають. А також тим, хто хоче зібрати значну колекцію духів і при цьому не розоритися.


Дуже багато плюсів розпиву! З мінусів можу відзначити тільки недобросовісних продавців, які можуть продавати підробки або неякісний продукт.


Автор статті Olya Whites

ЧОМУ З ТЕБЕ ШВИДКО "ЗЛІТАЮТЬ" АРОМАТИ?

Швидше за все справа в тому, що ти володарка "холодної" шкіри. Що ж це означає? 


У тебе бліда і тонка шкіра

У тебе знижений тиск

У тебе майже завжди холодні кінцівки

У тебе не буває яскравого рум'янцю на щоках 


Парфуми на такому типі шкіри, розкривається повільно і плавно, верхні ноти аромату можуть виконувати соло кілька годин. А ось до бази справа так може і не дійти.


 На "гарячій" же шкірі реакція з парфумом відбувається швидше за рахунок тепла, що виділяється, аромат розкривається швидше, інтенсивніше і яскравіше. 

Автор статті Olya Whites

ГЕНДЕР І ПАРФУМИ ...

А ви знаєте чому парфумерію стали розділяти на чоловічу і жіночу? Тільки для того, щоб краще продавати аромати. Тому, що у парфумерії немає статі, у неї не ростуть груди або борода! Нам навіяли, що шкіра, тютюн, дерево і мох, те що дає гіркоту і брутальність - це чоловіче. А все, що солоденько і ніжно, квіточки і фруктики - це жіноче.


Начебто все логічно і зрозуміло, але як же парфумерія унісекс, де аромат підходить як чоловікові, так і жінці ?! А знаєте, що найкрасивіші аромати виходять, коли йде поєднання, скажімо так, чоловічого і жіночого, це як Інь і Янь, які доповнюють один одного.


 Ось тому в ніші так багато ароматів унісекс, вони не женуться за продажами, вони переслідують щось більше. Тоді як в люксі все строго: це чоловіче, це жіноче. Бо чим вужче ніша, тим ефективніше продажі. Але як добре, що зараз стає менше правил і умовностей, і ми більше прислухаємося до своїх особистих відчуттів.

Автор статті Olya Whites